Monday, August 17, 2009


Hari ni aku nk buat pembetulan sket… diksu baca blog aku semalam, pastu dia kate… “oo..baru adik tau, ko tak suke bawak shahmi jalan2 yer…”

Sebenarnyer bukan aku tak suker, bawak Shahmi jalan2… aku tak suker bawak Shahmi jalan2 sekarang…time tengah panas utk kes H1N1 nie jer… aku lagi tak bape nk suke2 tinggalkan Shahmi dgn org. Hati tak tenteram… klu dgn baby sitter, weekdays jerlah.. klu weekend, Shahmi mmg dgn aku. So far, aku belum penah tinggalkan Shahmi utk pegi outstation atau ke mana2 la… dan aku harap aku tak kena buat keputusan itu…

Mama sayang Shahmi sangat2… ingat tau!

2 comments:

  1. Icham..shami comeii sangat..
    Eh dik su, rajin baca blog ek..mentang2 dah nak abis praktikum dah...nanti bleh la diksu wat blog plak..

    ReplyDelete
  2. aku ada ajak dia buat blog, baca twilight, tp dia belum dpt nk bagi komitmen lagi.. busy.. nk tdo pun takde masa, hehehe.. sian dia

    ReplyDelete