Friday, August 14, 2009

Happry Birthday Hubby -28

Happy birhtday to you..
Happy birthday to you..

Happy birthday to Hubby...

Happy birthday to you..


well, semalam 14-08-2009, hubby genab 28thn.. "besar" dh dia, hehehe.. kitorg berdua jer g celebrate sbb tak brani nk bawak Shahmi jenjln kt luar.. wpun bday hubby, tp dia tetap tunaikan permintaan aku. kitorg layan "The Proposal", best giler... citer tue sweet.. romantik komedi... sesuai la, di saat kitorg nk berromantik2 tanpa anak nie, kuang..kuang...kuang...
aku mmg ada masalah dgn hubby dari segi pemberian hadiah, dia taknak...sebulan sebelum bday, hubby dh mintak nk kasut futsal. aku ok jelah.. tp mane blh nk g beli tanpa dia. sbb nyer tak tau kasut camne yg sesuai utk futsal & citerasa dia masa nk main bola tue. tahla, klu dgr dia bercite pasal kasut futsal, mcm susah jer nk pilih. yg tue keras la, tapak licin la... ada ajelah yg tak sesuai...
pastu terpikir gk la nk beli aper2 jer utk dia sbg hadiah, tp mane ada ruang nk g beli tanpa izin dia.. sbb aku sentiasa keluar dgn dia sahaja... mane penah tanpa dia... alam perkahwinan membuatkan aku kengkadang terluper yg sebelum nie, aku seorg yg pandai berdikari...
aper2pun, aku tetap akan lagi tua 5bln dari b sampai biler2... adus...

p/s dh lama giler aku tak drive, sebln..? dua bln..? lebih lg dr itu...


4 comments:

  1. tlg smpikan slm aku kat hubby ko & ucapkan hepi birtday.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Happy besday Idan yang dah besar..
    Besar ke tua yang sedap sket didengar?
    Suke la gambar yg kat atas sekali tu..i like...
    Icham...nanti ko dh lupa cara nak drive..meh aku ajar..

    ReplyDelete
  3. besnya icham...g keje balik keje n g mana2 hubby akan bawakkan..ok lah tu..
    tpi sekali sekala kene bawak gak..for refreshment and emergency..
    :)

    ReplyDelete
  4. aku tau, mmg kena gk asah skill yg ada, cuma tak penah ada kesempatan sbb hubby mane penah g outstation, hehehe...
    jadi wife yg manja la aku jawabnyer...

    ReplyDelete