Friday, January 15, 2010

bengang+tensen

sakit hati betul.. semalam pun takleh.. arini pun tak leh..
pc aku ada org sewa utk projek buku (freelance hubby), sbb company dorg takde cukup pc, aku agakla.. pastu, ni aku online guna laptop ayah.. tensen giler, slow.. pastu asyik hang, asyik kena offline, BANYAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK kali sangat.......
aku dpt post dlm blog jer, FB bukak pun takleh... arrgghhh.. mmg menguji kesabaran aku...

ramai sgt dh sedar akan "keberisian" aku nie, hehehe... yg mane tau, isu tu sensitif buat aku, diamkn jer, smpai aku tye pendapat dorg, yg mane mmg lazer, trus jer sound, "makin kembang ko yer.." "amboi, selera makan.." "pipi dh makin bulat".. semua terpaksa aku hadapkan jer... cuma kekadang, shahmi pandai ambik hati aku, asal jer nampak mane2 model yg rambut panjang, ala pipi tembam2 sket, tp CUN, sure dia kate, "mama.. tue mama.." hehehe... perasan seketika.. :)


4 comments:

  1. betul tekaan aku ni..ko pun ada isi yeh..mesti due date dekat2

    ReplyDelete
  2. bila kita tak berapa nak ready, tak terdesak, tak terfikir tak menjangka..rezki dtang pulak..kankan..alhamdulillah

    ReplyDelete